Subiekt 123 - 12 miesięcy
(edit with the Customer Reassurance module)
(edit with the Customer Reassurance module)
(edit with the Customer Reassurance module)
Subiekt 123 to popularne oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem, które zostało stworzone specjalnie dla małych i średnich firm. Oferuje ono szeroki zakres funkcji i modułów, które umożliwiają kompleksowe zarządzanie różnymi aspektami działalności biznesowej.
Moduł sprzedażowy Subiekta123 umożliwia tworzenie ofert, zamówień, faktur oraz innych dokumentów związanych z procesem sprzedaży. Można w nim również monitorować status zamówień, zarządzać danymi klientów oraz śledzić historię transakcji. Moduł magazynowy Subiekta123 umożliwia zarządzanie stanami magazynowymi, kontrolę przyjęć i wydań towarów oraz monitorowanie dostępności produktów. Pozwala na tworzenie raportów magazynowych i zapewnia efektywne zarządzanie zapasami.
Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą od razu znaleźć się w biurze rachunkowym. Te z nich, które wykupią specjalną – przeznaczoną dla biur rachunkowych licencję Subiekta 123, będą mogły bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom, których obsługują przy użyciu Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo.
Najważniejsze możliwości Subiekta 123:
- obsługa dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur i paragonów online;
- dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w obcej walucie;
- prowadzenie bazy usług i towarów – możliwość tworzenia grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
- kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach wraz z ich danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, uzgodnionym terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu;
- zestawienia – możliwość łatwego generowania różnego rodzaju zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
- połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy i jej danych;
- obsługa JPK – aplikacja pozwala na generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
- fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
- dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu dla kilku pracowników tej samej firmy;
- terminarz płatności – aplikacja wyświetla informacje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniu parametrów (np. sposobu rozliczania podatków) na początku pracy z programem aplikacja wyświetla informację o nadchodzącej płatności;
- szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.