Microsoft Office 365 E3
(edit with the Customer Reassurance module)
(edit with the Customer Reassurance module)
(edit with the Customer Reassurance module)
Plan Office 365 Enterprise E3 obejmuje:
Usługi online:
Poczta e-mail i kalendarz
Korzystaj z poczty e-mail klasy biznesowej w rozbudowanym i znajomym interfejsie programu Outlook, do którego możesz uzyskiwać dostęp z komputera lub w przeglądarce internetowej. Skrzynka pocztowa ma pojemność 50 GB na użytkownika i umożliwia wysyłanie załączników o rozmiarze do 150 MB.
Zaawansowana poczta e-mail
Korzystaj z funkcji archiwów i archiwizacji do celów prawnych oraz nielimitowanego miejsca do magazynowania na potrzeby zapewniania zgodności z przepisami. Stosuj zasady ochrony przed utratą danych (DLP) oraz używaj porad dotyczących zasad, dzięki którym pracownicy poznają dodatkowe funkcje wymuszania zgodności w wiadomościach e-mail.
Kontrola dostępu do dokumentów i poczty e-mail
Usługi zarządzania prawami umożliwiają ograniczanie prawa dostępu do dokumentów i poczty e-mail. Dokumenty i pocztę można udostępnić tylko wybranej grupie użytkowników, tak aby nikt inny nie miał możliwości ich wyświetlania ani edycji, nawet gdy są wysyłane poza organizację.
Emisja spotkania
Emituj spotkania w Internecie dla nawet 10 000 osób, które mogą uczestniczyć w nich za pomocą przeglądarki i niemal dowolnego urządzenia. Opcjonalnie obejmuje to aplikację Bing Pulse do ankiet w czasie rzeczywistym i śledzenia upodobań oraz usługę Yammer w celu umożliwienia rozmów w trakcie emisji.
Centrum pracy zespołowej
Czas na pełną łączność w zespołach dzięki aplikacji Microsoft Teams w usłudze Office 365, gdzie w jednym miejscu dostępne są czat, zawartość, kontakty i narzędzia, więc zespoły mają w zasięgu ręki wszystko, co jest im potrzebne.
Przechowywanie i udostępnianie plików
Usługa OneDrive dla Firm zapewnia każdemu użytkownikowi osobisty magazyn w chmurzeo pojemności 1 TB — dostępny z dowolnego miejsca. Łatwo udostępniaj dokumenty innym osobom w organizacji i spoza niej oraz określaj, kto może wyświetlać i edytować poszczególne pliki.
Witryny intranetowe i witryny zespołów
Zadbaj o pełen dostęp do informacji i zaangażowanie w organizacji. Zapewnij pracownikom dostęp do zawartości, wiedzy i procesów za pomocą witryn zespołów. Prezentuj informacje za pomocą eleganckich witryn do komunikacji.
Firmowa sieć społecznościowa
Oprogramowanie do współpracy i aplikacje biznesowe Yammer umożliwiają pracownikom nawiązywanie kontaktów z odpowiednimi osobami, udostępnianie informacji w zespołach i organizowanie projektów tak, aby można je było szybciej realizować.
Aplikacje Office Online
Twórz i edytuj dokumenty programów Word, OneNote, PowerPoint i Excel z poziomu przeglądarki.
Zarządzanie pracą
Usługa Planner ułatwia Twojemu zespołowi tworzenie nowych planów, organizowanie i przypisywanie zadań, udostępnianie plików, prowadzenie rozmów o wykonywanych czynnościach oraz informowanie o postępach w pracy.
Profesjonalne opowiadanie historii w formacie cyfrowym
Za pomocą aplikacji Sway, nowości w usłudze Office 365, możesz łatwo tworzyć atrakcyjne, interakcyjne raporty, prezentacje, biuletyny, szkolenia i inną zawartość internetową — bezpośrednio na telefonie, tablecie lub w przeglądarce. Swaye można łatwo udostępniać. Wyglądają one świetnie na dowolnym ekranie.
Mobilność
Synchronizuj pocztę e-mail, kalendarz i kontakty. Uzyskuj dostęp do witryn programu SharePoint. Wyświetlaj i edytuj dokumenty pakietu Office za pomocą aplikacji Office Online, używając przeglądarki na urządzeniach z systemami Windows Phone, iOS i Android.
Zarządzanie aplikacjami w przedsiębiorstwie
Uprość zarządzanie aplikacjami w organizacji za pomocą zasad grupy, telemetrii oraz aktywacji na komputerze udostępnionym.
Inteligentne wyszukiwanie i odnajdywanie
Uwolnij kreatywność w organizacji, stosując wyszukiwanie w całej usłudze Office 365 na podstawie spersonalizowanych analiz. Odnajduj zawartość i wiedzę za pomocą z programu Microsoft Graph, korzystając ze wzorców współpracy i połączeń. Korzystaj z inteligentnego wyszukiwania w wielu środowiskach, w tym w programie SharePoint, aplikacji Delve oraz aplikacjach pakietu Office.
Usługa wideo dla przedsiębiorstw
Twórz i udostępniaj klipy wideo oraz zarządzaj nimi bezpiecznie w całej organizacji. Usługa Microsoft Stream ułatwia wszystkim współpracę opartą na klipach wideo, co pozwala pozostawać na bieżąco z najistotniejszą zawartością.
Integracja poczty głosowej (Unified Messaging)
Obsługa hostowanej poczty głosowej z funkcją automatycznej recepcjonistki. Wiadomości poczty głosowej są nagrywane w usłudze Exchange Online, a użytkownicy mają do nich dostęp z programu Outlook lub przez telefon komórkowy obsługujący odpowiednie funkcje.
Zaawansowane narzędzia do zapewniania zgodności
Za pomocą ujednoliconego centrum zbierania elektronicznych materiałów dowodowych możesz wyszukiwać zawartość w skrzynkach pocztowych programów SharePoint, Skype dla firm i Exchange oraz w usłudze OneDrive dla Firm.
Ochrona informacji
Zarządzanie prawami, ochrona przed utratą danych i szyfrowanie dla usługi Exchange Online, programu Skype dla firm i usługi SharePoint Online ułatwiają zabezpieczanie zawartości w wiadomościach e-mail, w wiadomościach błyskawicznych, na spotkaniach i w witrynach zespołów.
Samoobsługowa analiza biznesowa w programie Excel
Znane narzędzie — Excel — oferuje teraz więcej możliwości. Odnajduj dane i twórz połączenia z nimi za pomocą dodatku Power Query, modeluj i analizuj te dane w dodatku Power Pivot oraz wizualizuj uzyskane informacje przy użyciu interakcyjnych map w dodatku Mapy 3D.
Aplikacje dla pakietu Office i programu SharePoint