Gwarancja producenta.


Część produktów z naszej oferty posiadaja gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta lub na stronie producenta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
W przypadku niektórych produktów karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania, w związku z tym, iż nie chcemy otwierać tak zapakowanych produktów może się zdarzyć, że karta nie będzie podstemplowana. Daje to jednak pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu.

Gwarancja KomputerProjekt.pl Szastaj Krzysztof.


Podstawą realizacji gwarancji jest dostarczenie na adres:
KomputerProjekt.pl Szastaj Krzysztof,
ul. Dworcowa 20,
44-100 Gliwice,
reklamowanego towaru, wraz z kopią dowodu zakupu oraz poprawnie wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, z dokładnym opisem usterki.

Warunki gwarancji

  1. Firma KomputerProjekt.pl Szastaj Krzysztof udziela gwarancji na sprawne działanie sprzętu.
  2. Gwarancja udzielana jest na określony czas (12 miesięcy), liczony od daty wydania sprzętu.
  3. Gwarant w okresie gwarancyjnym zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad fizycznych tkwiących w sprzęcie i ujawnionych w terminie określonym w gwarancji.
  4. Gwarancja nie obejmuje:
    1. instalacji oprogramowania (w tym systemu operacyjnego) oraz konserwacji sprzętu,
    2. materiałów eksploatacyjnych (np. toner, bateria itp.),
    3. uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania sprzętu, konserwacji bądź transportu (w przypadku uszkodzenia podczas transportu do zgłoszenia reklamacji niezbędny jest protokół sporządzony w obecności kuriera firmy przewozowej),
    4. poprawnej pracy zakupionego podzespołu z oprogramowaniem i sprzętem oraz z pozostałymi komponentami będącymi w posiadaniu użytkownika pochodzącymi z firm trzecich,
    5. uszkodzeń wynikających z przepięć sieci elektrycznej, telefonicznej, LAN. Zalecamy używania filtrów przeciw przepięciowych,
    6. uszkodzeń powstałych w wyniku samowolnej naprawy bądź przeróbki sprzętu.
  5. Wady fizyczne będą usunięte niezwłocznie po dostarczeniu sprzętu do serwisu Gwaranta. Okres naprawy nie powinien przekraczać 14 dni. W uzasadnionych przypadkach okres ten może być wydłużony do 28 dni.
  6. Okres naprawy przedłuża odpowiednio czas udzielonej gwarancji.
  7. Sprzęt objęty gwarancją może być dostarczony do serwisu Gwaranta osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską. Koszt dostarczenia sprzętu ponosi Kupujący. W przypadku, gdy dostarczony sprzęt będzie pozbawiony wad osoba reklamująca sprzęt będzie obciążona kosztami badań serwisowych.
  8. Uprawniony do gwarancji ma prawo do wymiany sprzętu na wolny od wad jeśli serwis Gwaranta stwierdzi, że usterka jest niemożliwa do usunięcia.
  9. W przypadku gdy niemożliwa jest wymiana wadliwego sprzętu na taki sam model wówczas istnieje możliwość wymiany na model o zbliżonych parametrach technicznych.
  10. W przypadku wymiany na inny model Uprawniony z gwarancji jest zobowiązany zwrócić kompletny reklamowany sprzęt.
  11. Nalepki znajdujące się na sprzęcie oraz inne oznaczenia nie mogą zostać uszkodzone bądź zatarte. Uszkodzenie bądź zatarcie powoduje utratę gwarancji.
  12. Sprzęt dostarczany do gwaranta musi zostać odpowiednio zabezpieczony, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
  13. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się na jakimkolwiek nośniku reklamowanego sprzętu. Sprzęt przyjmowany do serwisu musi posiadać certyfikat autentyczności oprogramowania. W innym wypadku nie zostanie on przyjęty.
  14. Podstawą do naprawy sprzętu objętego gwarancją jest wypełniony wniosek reklamacyjny, który jest dostępny na Naszej stronie w zakładce reklamacje i zwroty oraz kopia dowodu zakupu.
  15. Wszelkie czynności usługo – konserwacyjne: czyszczenie, regulacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, instalacja i konfiguracja oprogramowania wykonywane są odpłatnie.
  16. Nieodebranie sprzętu w ciągu 30 dni od ustalonej daty odbioru zgodnie z art. 180 k.c. w związku z art 60 k.c. serwis potraktuje jako wolę wyzbycia się własności co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony. (W przypadku odbioru osobistego reklamowanego sprzętu).

Każdy reklamowany sprzęt serwis gwaranta sprawdza pod względem poprawności działania. Jeżeli reklamowany sprzęt jest sprawny, gwarant obciąża reklamującego kosztami związanymi ze sprawdzeniem sprzętu, wg "Cennika Usług Serwisowych".



W razie pytań prosimy o kontakt:
tel:
+48 538 815 446
+48 538 815 439
e-mail:
sklep@komputerprojekt.pl